torsdag 21 november 2013

Krympburk

Bild 1:  Här en en krympburk som jag tyckte var fin.
Bild 2: Här är en till som jag tyckte var fin.

Vi skulle blogga om krympburkar och då skulle vi ta två bilder ifrån google, dem här två tog jag för att jag tyckte dem var fina, coolt designade och sen bild 1 har lite bling och det gillar jag. Jag gillar att dem är lite annorlunda. Bild 1 har som sagt lite bling på sig och sen har den som gjort denna krympburk gjort ett coolt mönster på burken.Jag tycker att bild 1 har "uttrycket" mörker och mysteri. Bild 2 har ett jättefint lock och jag tycker att den burken har "uttrycket" stjärna eftersom jag tycker att locket ser ut som en stjärna...

Jag inspireras av dem här bilderna på det viset att jag vill göra nått nästan lika snyggt, inte för att det kommer bli lika snyggt som dem här två bilderna men jag kan väl försöka..! Tack vare dem här bilderna vet jag också nu hur jag ska gå vidare med min egen burk i slöjden, jag fick några idéer när jag hade tittat på dem här bilderna ett tag. Jag tror att jag ska sätta in en stjärna i ett mörkare träslag uppe på locket eller gravera in "dubble infinity" tecknet uppe på locket. Jag tror att det kommer blir bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar